Wednesday, December 26, 2007

Entry rojak di hari Rabu malam Khamis.......

aku hafday hari ini....ini semua gara gara panggilan telefon dari ibu yang mengatakan danial demam, kebetulan kat rumah ibu tak ada la plak ubat demam aiseyyyyy...... so ma hubb fetch the kids dari rumah ibu ke my office then baru pergi klinik, but as usual..klinik az-zaharah memang ramai...dah la ramai terkenal plak dengan kelembapan servis yang teramat sangat... so aku decided malas ar jumpa tuan doktorrr...aku amik ubat jer la..

masa nak dekat sampai rumah ibu... danial woke up and asked.." mama nak pergi mana ni...tak nak duduk rumah ibu..." yer la.... nak amik beg jer.... yang si baby..melalak bagai nak rak nak tinggal umah ibu...ish pening aku... dalam keadaan yang begitu havoc...ish ish ish danial lak bantai muntah dalam kereta...hish memang laaaaa....

ermmm... aku plak yang rasa nak demam nih... hujan dari petang sampai ke malam... danial plak...makan ubat...baik.habis jer ubat dia...terbaring la balik.... jadi kami anak beranak buat aktiviti malam yang biasa jer.... dimulakan dengan danial....

1. bermula di dalam bilik mainan yang dipenuhi poster ultraman... ( habis arr dinding rumah aku..).. ni masa dia dah berpeluh...bermakna ader ar nyawaa nya...sebab dah peluhh maaaa


2. kemudian aktiviti melukis gambar ultraman melawan resaksa gumuk...

..... lepas tu danial cakap dia pening.... terus baring n tertido.. tapi sempat la dia pass baton pada dia ni......


pastu aku potong kuku dia since kuku dia pun dah panjang......bermulalah al-kisah ..kok kuku kakiku kuku kakakku kok kuku kakekkkkkuuu...








jeng jeng..... bak sini plak.....


biar baby plak yang potong kuku.....




aduh..pandai ker sayang..potong kuku mama nihh...

kuku kaki plak.....



itu lah dia kisah anak daraku yang dah pandai nak potong kuku.. ehehheheheh...

TAMMAT

No comments:

Post a Comment