Thursday, December 13, 2007

Lama giler

it's quite a time since last update... nak cakap bz... huhuhu tak gak...cuma tak kesempatan nak guna pc... yes i gt a lptop..but kemalasan yang terlampau menyebabkan aku terasa begitu berat nak menaip...banyak benda yang terjadi all the way tapi tu arr,,, tak tau nak citer mana satu..

but anyway...congratulations to both of my old friends... atas kelahiran new baby... welcome to the club...eheheh semoga menjadi parents yang terbaik...

ermmm... happy dapat jumpa kengkawan lama dalam friendster... after 11 years... they were changed... yup..totally different person compared to last time... sungguh cepat masa berlalu.. 11 tahun dirasakan sekejap sahaja....

tapi disebalik kematangan...ader juga segelintir mereka yang bersifat keanak-anakan.. dalam erti kata lain POYO... aku memang pantang orang orang yang POYO nih...menyampah la... tapi terpaksa gak terima ..dah mereka gitu..alahh...biarlah..janji derang tak kaco life aku....

apa apa pun... 2008 hampir menjengah ...2007 hampir melabuhkan tirai..azam?? erm tiap tiap tahun ader azam baru... tapi bila dah akhir tahun aku selalu lupa apa azam aku...ehehehhe anyway i'm hoping this coming 2008 will bring me much more opportunity to improve my self and establish my life...insyaallah.

Munajat cinta by The Rock feat Ahmad Dhani

No comments:

Post a Comment