Tuesday, March 03, 2009

mereka sudah besar

haa...baru ada masa nak update pasal mereka
yer happy birthday dania
sudah 3 taun...yeahhh
sudah besar anak mama ni
boleh ler mama tambah lagi satu
oppps..no..no..no....
belum lagi okey abah.....

kek disponsor oleh maktih...tens maktih cayang

ni sapa punyer birthday ni...sumer pakat tiup...



yer danial juga sudah besarrrrr
yer...gigi susu dia sudah longgar
since 2 minggu lepas lagi
so pagi ni aku bangun tido
dia cakap dia sakit gigi
so bila aku cek dah longgar giler
so nak tak nak cabut la jawabnya...




p/s:: aku rasa dulu aku 6 taun baru gigi susu aku kena cabut
cepat betul gigi danial nak tumbuh gigi kekal..
cam pelik la plak

5 comments:

  1. ya Allah sedapnya kek .... meh pas kt kita meh

    ReplyDelete
  2. happy bithday dania....from the tok wan family

    ReplyDelete
  3. mekacih tokwan... eh tau tak...cam bes jer kalo ader restoran tokwan.... nama tu cam komersial la plak...

    ReplyDelete
  4. ya lah hang bagi modai aku buka satu kat ampang

    ReplyDelete