Sunday, September 07, 2008

as a teacher...

..aku sangat garang
aku rasa aku tak boleh jadi chek-gu..
sebab kalo aku jadi chek-gu mesti anak murid habis aku piapp
ngan anak aku pun
nangis nangis dia
eheheh..tapi elok apa
biar dia belajar sikit..
ehehehe
aku garang jer tapi aku sanagt penyayang ok!!

jangan nangis!!! lap air mata!!!..sikat rambut!!

sian dia..tapi kena garang sikit..bia kasi dia ingat
nampak itu rotan...itu bukan rotan..itu saber sword suda patah aku buat jadi rotan ehhehe

sambil nangis sambil tulis....

dia bukan tak tahu...saja dia malas nak buat...tu yang kena piapp tu





p/s:: aduh malas nyer nak masak lauk sahur.. dah kol 12.40 pagi ni... memalam orang tido aku kena masak la plak...waduh malas....

3 comments:

  1. hye kak,
    awink here.
    omg, awin suke gile bace blog akak. mmg tetiap hr la bkk nk tgk ade updte or x.
    hehehe.
    (kire mcm dh stalker le plak.)

    *awin.

    ReplyDelete
  2. awink mana yer dik..akak ni lupa la...yang mana ekk?? thank you la sebab sudi baca blog akak yang tak seberpa ni... tapi ader pulak makhluk durjana yang buat taik.. nyampa..

    ReplyDelete
  3. amboi
    seksi maknye mengajor!

    ReplyDelete