Friday, September 26, 2008

akibat suda teringin

terima kasih pada jawa..
saya suda teringin
maka saya suda mengajak dan mengheret satu famili ku
ke pak Kenny Rogers

wahahahhaha
sangat sedap yehh
dan saya suda mengetext jawa
dengan harapan nak belagak ngan dia
wahahhahaha
tapi dia pun di tempat sama untuk berbuka
lain daerah jer
wahhhh......

layan the piccas below...





nampak itu budak perempuan??? betapa dia menikmati macaroni cheese itew...

saya amat sukerrrrr..... dan kemudiannya kami ke warta bangi...
kakkakkkakkaka warta jer la
untuk beli baju saya okeh



ni gambar takda kena mengena... saya sajeww mau letak sebab suker tengok itew budak perempuan senyum ngengada.. taim ni masa lepas buka..relax relax depan tv

nampak ini budak gemokk???? ini gambar saya tak tau siapa tangkap...mesti izuan punyer kerja la tuh... ini dekat rumah kakngah.. itew budak manyak suka main dekat fridge makngah dia






p/s:: saya mau balik kg la........ aloo encik yus.. boleh tolong kaa??

No comments:

Post a Comment