Sunday, September 23, 2007

KeBosanaN YaNG MelaMpau..

hmm...bosan sungguh arrr..asyik baca blog orang jer...blog sendiri malas nak update..time cuti cuti cenggini la yang seharusnya aku amik untuk update...tapi malas dan rasa bosan tahap gaban plak... hmm..bukak emel..heheheh lawak lawak...berjaya sungguh membuat aku gelak..macam siol jer kan...nimesti orang yang buat ni lebih bosan dari aku...tuh yang ader idea kreatif sampai terpikir nak tangkap gini.. ish ish...gila kentang tol... bulih pplak derang makan kfc sampai licin tulang temulang tuh dikerjakan...ehehehehe siot jer... teringat ayam..dah lamaa ku tak mencekik ayam...teringin plak nak makan kfc...hari jumaat lepas masa lunch hour sempat lah aku pi shopping..al makllumlah dah gaji..jenjalan ngan NADIA..office mate aku... mak aii bau kfc menusuk nusuk ke hidung....sedap betul bau nya..aiseyy...dah pukul 1 am , apa nakmakan sahur nih... tak nak makan nasi..."SAY NO TO NASI" .. . ke arah diet yang berkesan..kuang kuang kuang.. makan jer la roti ...asalkan makan..ehehhe wokey lah geng..selamat bersahur di malam minggu..tapi sebelum tu aku nak korang masuk sinii kalau nak cari gambar korang masa sekolah dulu
tak caya masuk dulu laa..ehehehhe.. selamat menge'search'!!!

p/s: baju raya bebudak dah beli..baju raya aku bila nak beli pun ntah la....

No comments:

Post a Comment