Sunday, August 26, 2007

MenYesaL giLer

ermm..semalam... aku teringin nak tengok bunga api...so from early morning i've planned with my kaklung to go together-gether la.. that afternoon plak kakngah came out from nowhere...( tiba - tiba jer terjengah depan pintu) membawa goreng pipsang,goreng cempedak and tapai pulut yang rasa cam hampeh...but at least dapat mengalaskan perut aku yang tak makan dari tengahari...thanxx ngah...
so kakngah also interested join us.. nak dijadikan cerita, malam tu aku kuar rumah dalam 8.30..singgah beli makanan kat pasar malam sebab kitorang lapar giler..konon plan nak makan kat sana masa tengok bunga api la..erm..tapi tak menyempat dalam keta dah makan..baru kuar kat area the mines..mak aii jem tak hingat..ramai giler kereta kereta..ish..janji ngan kaklung kat komuter..but try to imagine we take about 1 damn hour to get to putrajaya...itupun instead of masuk exit first to putrajaya we took the second exit...itupun jam gak...ingat nak dok lepaks kat Zon E ..area tasik but because of the heavy jam...my hubby ntah mana mana dia pusing..at last we managed to park our car at somewhere area istana Melati tuh...itupun dapat tengok jauh jer...hampeh tol....dah ler..15 minit jer bunga apinyer...tak berbaloi la plak...
onthe way balik terpaksa tempuh jam lagi...this time lagi truk...sampai keta tak bergerak langsung.. danial plak time time tu nak terberak...ish...ni lagi satu problem...nak terberak dalam pempers, dah la pempers dia plak aku tak bawak...ish tension plak aku wehh...
Yang aku tak paham tu, tak der sekor polis trafik pun yang jaga malam tu..padahal jalan punyer la jem mak aii..ish konpius ler...dah ler time nak balik tu nak kuar dari putrajaya punyer la jem...ish ish ish...memang la menyesal aku pergi....sampai rumah pun dalam kol 11 pm..anak aku sampai tertidor la, yang sorang terberak ...nak wat cemana terima jer la haruman perfume yang semerbak..ish ish.. memang la not worth it... anyway aku nak try pergi on 30th nanti...insyaallah





No comments:

Post a Comment