Sunday, December 30, 2012

Happy new year

Terasa cepat benar 2012 ni, dah sampai ke penghujung, berbagai cabaran, onak duri dan cobaan aku tempuhi... Walaupunnnnn ada kalanya rasa macam tak boleh nak hadapi, tapi berkat sabar, hadapi juga dengan tenang kan...

Aku cuma harap 2013 akan jadi tahun yang lebeh baik dari 2012, bukannya 2012 tak baik, pada aku 2012 adalah tahun yang paling terbaik dalam hidup, cuma harapan biarlah 2013 menjadi tahun yng lebih baik dan lebih bermakna bagi aku dalm soal life, family, kerja , dunia dan juga akhirat, insyallah hopefully.

Bila kenang balik, segala masalah yang kita tempuhi tu sebenarnya yang menjadikan kita kuat dan matang dalam menghadapi hari hari mendatang. Syukur ke hadrat ilahi dengan apa yang telah diberi. Dan alhamdulillah masih diberi kesihatan yang baik dn kesempatan untuk hidup di bumiMu ini.

Buat teman teman semua, saya mengambil kesempatan ini, meminta ampun dan maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki, jika ada salah dan silap, terkasar bahasa, terguris rasa, harap dimaafkan, mulakan tahun baru dengan semangat yang baru dengan menjadi seorang yang baru dengan buku yang baru. Assalamualaikum dan jumpa lagi!!

3 comments:

  1. I enjoy what you guys are up too. This sort of clever work and exposure!
    Keep up the wonderful works guys I've added you guys to my blogroll.
    Take a look at my homepage portable car garage

    ReplyDelete
  2. Right here is the right website for anyone
    who really wants to understand this topic. You know so much its
    almost tough to argue with you (not that I personally would want to…HaHa).
    You certainly put a new spin on a subject that's been written about for many years. Wonderful stuff, just great!
    My web page :: penilarge forum

    ReplyDelete
  3. http://bvlgarigirl-sebenar.blogspot.com/

    ReplyDelete