Tuesday, July 28, 2009

rindunyer...

rindunya saya nak tulis lagi
tapi mood dan masa yang menjadi kekangan
ada masa takder mood
ada mood plak tapi takder masa
ada masa saya tido...
( yer lagi lagi tido.. hobi baru yang saya suka skang ni )

ok ada banyak picture..
korang layan picture jer la
lagipun lama dah blog aku suram tanpa gambirun gambirun ehheeheh

aktiviti hujung minggu.. melawat tugu negara...kakkakkakaa

ker mid valley membeli bahan bahan bacaan sambil lepak lam mph tuh baca buku sekaliker desa water park berendam sampai kecut kecut segala jari jemari

menukar cermin keta ku yang pecah angkara batu kecik yang terpelanting sekelepap jatuh di cermin depan

maka nak tak nak terpaksa la tukar the whole piece

sebab dah panjang cenggini dah ..22 inci

waktu pagi yang berjerebu matahari pun tak nampak..umpama hati aku yang dirundung kesedihanbebudak ni menjerit jerit so aku tangkapkan gambar derang kar menatang nih

roti nan paling sedap pernah aku rasa.. kat restoran deNAina ipoh.. ni waktu aku balik ipoh last few weeks

waktu majlis perkahwinan aroy kat restoran nelayan titiwangsa

it talk pcbsd oleh arafat n geng


wah sekali nafas jer cerita nih...
aku citer yang gembira gembira la
yang sedih sedih malas nak citer
persetankan mereka...

No comments:

Post a Comment