Friday, August 08, 2008

Akai ada ka??

bodo ker?
tu lah dulu orang soh belajar pepandai tak mo...
ha kan skang dah bodo

bia aku ingatkan sekali lagi ek...
ini blog aku
idop aku
sukati aku la aku nak letak gambar apa
aku nak pakai baju pendek ker
baju nampak ketiak ker
ko pedulik apa
tau la ko gemok
tak boleh nak pakai
pathetic betul makcik nih

ko nak aku serang lagi ker
kang ko tak terjawab kang
nasib la ader kawan aku kat situ
tak tu dah lama dah
... kesian ek aku tengok ko
.. dah la mak jan.. pastu kawan ngan laki orang..
ingat bagus sangat la perangai camtu
huh baik tak yah pakai tudung gak kalo perangai cam setan
menggatal ngan laki orang..
kalo tak leh tahan sangat nafsu ko tuh ko kawen jer la...
kot yer pun cari lah yang bujang..
takkan laki orang gak ko nak sapu..
nampak sangat la muka ko tu tak laku..
huh kesian nyehhh..



p/s:: intan gemok... sedar la diri ko... ko pun bukan lah sempurna sangat... lagi teruk dari aku... aku patut panggil ko makcik la.. sebab memang ko makcik kan...??? kem salam ngan kawan sebelah ko....

No comments:

Post a Comment