Friday, November 02, 2007

adobe acrobat

setelah 2 hari aku mengikuti kursus adobe acrobat ini, dapat aku simpulkan ianya sangat praktikal bagi pekerja/staff gomen cam aku ni... kira satu ilmu baru lah bagi aku...walaupun sebelum ni aku tahu sesikit jer..tapi sekarang at least i know how to create a pdf file. and i know how to create a form that can be fill in online...ehehehhehe thanx to P.M Dr. Mahamod Ismail yang sanggup ajar kami walaupun half ajer yang memunculkan diri...yang lain ??? maybe takdapat join kot.. tapikan..kalo tak boleh nak ber committment, jangan gatal gatal daftar diri..kesian kat orang lain yang nak pergi tapi tak dapat...orang yang dapat peluang belajar tak nak datang plak...erm ntah la... but anyway.. adobe acrobat 7.0 professional ni sangat praktikal la... kalo korang nak donlod bleh la korang klik disini .


iklan ini ditaja oleh Ultraman Nexus ..oleh Bandaii

tapi selama 2 hari gak ar aku terlepas makan free..kalo tak ...memang la mewah makan... kat sini kalo kursus memang mewah..apa taknya.. pagi kol 9.30-10.00 pagi makan pagi.. kang tengahari abes abes kol 12.30 dah makan tengahari..petang makan lagi 4.30 ptg...pastu dia mesti kasi balik awal..eheheh so aku yang pose 6 ni..ehehehe dapat la balik awal..4.30 orang chow makan aku pun chow balik umah ... syiokkk..bebalik pada pose 6 tadi kan..aku rasa baik korang seme ganti skang/pose 6 skang..sebab skang waktu maghrib cepat...sebelum kol 7 dah bukak pose...tak la letih sangat .lagi pun mood pose ader lagi sebab baru jer dalam 2 minggu kiter melabuhkan tirai ramadhan..jadi tak lah terasa sangat kemalasan pose... at least bleh ar kuruskan balik badan aku yang aku rasa dah naik ni akibat makan banyak(AMB - eh eh macam cerita indon bodoh tu Akibat Banyak Gaul - ABG )huah huah huah huah...

tapi aku tak leh nak wat apa la... memang kat opis aku selalu jer wat makan makan free..asal ader meeting jer makan asal ader meeting jer makan..asal ader makan jer meeting..pendek kata hari hari ader jer meeting..cemana aku nak kurus...nak tolak rezeki...terpaksa ar makan dalam kuantiti sikit..tapi sedap cemana nak makan dalam kuantiti yang sikit??? dalam keterpaksaan terpaksa lah aku amik bau dan rasa mata yang patut..kang lebih makan ader orang asik cakap pipi aku gemok nyampah aku...cam la pipi dia tak gemok... ( harap dia jangan la gelak bila baca statement aku ni...pipi dia pun 2x5... gemok lagi dari pipi aku..)

so aku rasa sampai sini dulu catatan aku untuk ari nih... ader orang pipi gemok tengah tunggu turn nak guna pc.huh nyampes.ni yang membuatkan aku nak jer jack bos aku belikan aku laptop satu...senang sikit..ehehehe ok ..adios amigos

No comments:

Post a Comment