Monday, March 18, 2013

Kena rampok

Gua rasa perampok perampok kat luar sana tu dah terdesak sangat kot, cer kome koje dari kome merampok sana sini. Al kisah hari jumaat yang sangat gua tunggukan yang lepas, 15/3, gua baru lepas solat maghrib. Anak pompuan gua nak ngaji, jadi gua ajarkan kejap. Anak laki gua kat bawah tgk tv. Tetiba dia nangis nangis naik atas sambil kata ada org bukak bonet keta gua. Berderau darah. Laki gua terus turun and kuar. Tapi berdebah mangkuk ayun tu dah berambus la kan.

Cek cek... Tengok perampok bedebah amik gua punya henbag lam keta. Binawe sungguh. Gua baru pakai beg coach authentic yang gua baru beli online. Cinabeng. Terkilan betul. Bukan ada duit pun dalam purse gua. Setakat ic, mykid , lesen , atm card ada lah. Yang kelakar nya gua punya suar jogging, baju jogging, tudung jogging, n stokin nike pun dalam beg tu. mesti perampok tu bengang sebab tak der hasil. Tapi kalo perompak tu tau beg coach gua tu original dia boleh jual.

So ari ni gua terpaksa amik el. Pergi buat ic, mykid anak gua. Petang nanti baru buat lesen dengan atm card. Ada hikmah jugaklah gua hilang beg coach gua yang tersayang, semalam laki gua offer beli online beg, so gua ngan daringnya pi surf chanel punya website. Kuang kuang kuang. Sudah sambar white chanel. Thank you to laki gua yg baik hati. Kasi upah saja sudah dapt chanel beg. Wehoooooooo.

Okey gua nak pi melantak kat kedai mamak. Lapa tahap gaban.

No comments:

Post a Comment