Friday, July 31, 2009

hobi ku mengumpul SETEM

dedulu kan
kalo orang tanyer hobi ...
sure ada yang akan cakap or tulis
Hobi: Mengumpul SETEM

bagi aku.. memang hobi aku mengumpul SETEM
siap ada buku setem
simpan sume setem setem lama
yang kitorang kumpul
siap tuka suka sama suka ngan kengkawan
yerla kengkadang kiter ada 2-3 setem yang sama kan
so tuka ngan kawan untuk setem yang kita takda tuh
eehhehe

iklan ini dibawa oleh crocs


cakap pasal SETEM
aku pi tengok citer ni semalam

wargkakkkaakka..lawak lawak
overall citer dia fresh la
sebab plot citer yang tak pernah ada lagikan
semua bermula dengan sekeping setem

untuk aku yang memang kaki wayang ni kan
aku tak pernah prejudis terhadap filem melayu pun
tapi memang aku ngaku yang kebanyakan
citer yang aku tengok kat cinema
adalah filem inggeris
tapi kengkadang aku layan jer citer melayu gak

so untuk korang korang
ujung minggu ni kalo tak der apa apa nak buat
pergilah tengok
recommended ... ;)


p/s:: wayang sapa kalo bukan wayang kiter..
jangan buat wayang dalam tu dah...




No comments:

Post a Comment