Wednesday, November 07, 2007

sms...& berita terkini

tak habis habis cerita pasal Dr Sms ni.. lepas kontroversi dia ker angkasa membazirkan wang rakyat, timbul pula kisah arwah adik dia yang meninggal dunia dek kerna terhantuk tiang, tak pasal pasal glemer la dia dan kluarga mereka..ari ari dalam paper ada cerita pasal derang nih...tak pasal Dr sms nak kawen tahun 2009, pasal ayah dia , emak dia adik badik dia...emel yang diterima pun pasal emel dia..bosan siut..... asik dia... aku rasa banyak lagi story hangat yang perlu di cover.... macam cerita rasuah Datuk Musa Aman tu ker , pasal BPr ker, pasal darurat kat palestin ker.... banyak lagi cerita lain yang boleh dicover...

aku sebenarnya mengantuk gila baban tahap dewa... memandangkann esook cuti deepavali maka ari nih tak der mood lak...macam nak cuti jer.. tapi aku tak la sambut deepavali...ehehheeh gila korang aku plak sambut deepavali...dalam kepala aku ni banyak sangat perancangan nak dilaksanakan.. tambahan plak kerja menimbun nak dihabiskan sebelum due date minggu depan..mati lah aku...weekend ni kena kerja keras la..

wokehh..aku rasa cukup ar catatan ari rabu sempena deepavali esok... ehehehhe aku nak sambung kerja balik sebab ni aku pun mencuri posting sekejap untuk menghilangkan ngantuk n bosan tahap Ungu... eheheh lagu dia yang baru tu..Andai ku tahu sedap bangat seh

No comments:

Post a Comment